torsdag 27 mars 2008

Snart ska man bli fru


Efter ett tufft år ska vi denna sommar bli man och fru. Har gjort egna inbjudningskort och skickat iväg. Har redan fått ja från 34 stycken räknar med att vi blir runt 50 stycken det räcker.
Det är roligt att tänka på något annat än hjärntumörer det vill jag lova.
Men så mitt i all bröllopsplanering så hittade de en hjärntumör hos min mamma och hon opererades för 3 veckor sedan. Men troligen är det en godartad tumör eftersom läkarna inte har hört av sig efter operation med besked. Så vi bara hoppas mamma ska återhämta sig och att det inte växer till en ny tumör. Hon mår bra nu men är lite svag men blir starkare för varje dag.

Jag och sambon vill inte ställa in bröllopet pga mamma utan vi fortsätter våran planering. Jag ska klippa mig imorgon och då ska jag diskutera bruduppsättning med min frisör det ska bli skoj. Annars så är det festprogram som ska göras och vi måste hyra matservis samt bestick också. Sen är det lite andra små saker också men det känns ganska lugnt just nu.

Lägger med en bild på inbjudningskorten det skulle jag ha gjort för länge sedan.

1 kommentar:

Erica sa...

Hej! TAck för igår! Jättekul att träffas och man blir glad i ditt sällskap! Jag har länkat till din blogg från min blogg, säg till om det inte är okej.

Jag hade helt missat att du lagt ut dina inbjudningar. Jättefina är de!!! Enkla och stilrena, precis som de ska vara till bröllopsinbjudningar.