onsdag 6 augusti 2008

MR

Idag var det dags igen för att göra MR. Tycker det är bra att det görs var 3:e månad så man har stenkoll på hjärnan. Men det är alltid jätte jobbigt att gå och vänta på svar, vill helst veta på en gång. Det är alltid 2 dagars väntan eller mer i värsta fall man har svårt att koncentrera sig på andra saker tänker bara på hur det har sett ut på bilderna.
Man ska ju vara positiv men det är inte alltid så himla lätt. När jag tänker negativ så tänker jag på hur vi ska klara det svaret. Hur ska vi orka att gå igenom helvetet igen, nu när Skruttan snart är 3 år med spring i benen. Men så suddar man bort det negativa innan det tar över en och så börjar jag tänka positivt att det har ju sett så bra ut innan och allt har gått bra efter tarmoperationen som gjordes den 28/8- 07.
Jag håller mina tummar att denna gång ska ha lika positivt svar som innan.

En bild på skruttan med moster och kusin. Skruttan ville bara åka en gång lite farligt sa hon :-)

Inga kommentarer: