fredag 26 mars 2010

Har inte haft tid.

Nu är det 8 månader sen jag skrev något här i bloggen. Jag har inte haft tid eller ork att skriva det har inte känts viktigt.
Men det har hänt en del på 8 månader speciellt med min lilla son Oliwer som nu är 8 månader. Han har just nu öroninflammation vilket inte alls är skoj. Annars övar han på att lära sig att krypa just nu och han är så duktig. Vilken vilja dessa små har det är helt underbart.
Min dotter är så himla go och snäll mot sin lillebror som hon älskar jätte mycket. Sibylla har börjat tala bättre och det märks att hon vill prata med alla nu när de förstår henne bättre.

Själv har jag börjat arbete som säljare så här i mammaledigheten. Men det är för ett hemförsäljningsföretag av kläder me&i. Det är verkligen super skoj att få arbeta med detta så det kommer jag att fortsätta med även om jag i höst börjar att jobba med mitt vanliga jobb.

Inga kommentarer: