måndag 26 november 2007

Fullt upp!

Jag har jobbat heltid i två veckor och har varit hemifrån för mycket det är jobbigt att inte träffa sin dotter lika mycket sen när man väl är ledig då ska man städa, diska, tvätta m.m.
Skruttan mår bra men hon är inte hungrig som innan och är mycket pigg vill inte sova på kvällarna även om vi har dragit ner på hennes sömn på dagen. Idag var hon väldigt röd i rumpan också så himla typiskt nu när jag har jobbat en hel dag, i helgen såg den jätte fin ut.
Imorgon ska vi troligen till dagis och prata om inskolningen får se hur det blir med det. Hon behöver verkligen den stimulansen att leka med andra barn och upptäcka nya saker som inte händer här hemma.
Nu ska jag faktiskt sätta mig och se på tv lite innan det är dags för sängen. Skriver mer en annan dag.
Har gått ner 3 kg så det är jag glad över men det återstår 12 kg så det är en lång resa kvar.

1 kommentar:

Erica sa...

TAck för grattisarna :-) Egentligen är vi inte redo för en till men det blir vi nog aldrig och eftersom vi ändå vill ha två så var det lika bra att fixa det direkt ;-)
Hoppas skruttan får tillbaka sin aptit. Jag känner igen det där med nattningen, det tog 1,5 timme här idag. Vad trött man blir!!!
Kram kram!