onsdag 10 juni 2009

Gravid v 35

Nu börjar det närma sig en liten bebis. Det känns så skönt att veckorna går och dagen D kommer med stormsteg. Men visst hade det varit trevligare om jag hade mått bra. Fogarna blir inte bättre de bara gör ont ont och jag vet inte ibland hur jag ska gå. Men det är skönt att få vara hemma och ta det lugnt nu och bara tänka på mig och min familj.
Väntar på papper från läkaren idag och hoppas att det kommer med posten så jag får iväg det till försäkringskassan snart. Det är iaf skönt att de har godkänt 50% sjukskrivning så jag kan få det fram till bf.
Lite bilder på magen har det tagits det senaste har fått lite smått panik att vi inte har fotograferat magen lika mycket denna ggn så nu har vi lite kort iaf.
Magen v 35


Skruttan var med farmor och farfar till Liseberg i lördags. Där blev hon en kanin och var så stolt när hon kom hem för att visa mig. Hon stog framför spegeln länge och tittade på sig själv. Hon älskar verkligen att titta på sig själv vilket är bra, det lär ju komma en dag då hon inte alls gillar sin spegelbild tyvärr är det ju så nästan alltid när man blir större.





Inga kommentarer: