tisdag 16 juni 2009

Idag var det träff för omföderskegruppen på mvc och det var trevligt att träffa några andra som bor i närheten som också ska ha barn nu i sommar. Vi berättade om oss själva och sen även om våran förra förlossning hur den var det negativa och positiva. Det blir en till träff nästa vecka och då blir det om svartsjukan som kan komma för det storasyster eller brodern.

Skruttan är iväg med fsk idag till en bondgård och hon har med sig lite mellis och en peng att köpa glass med. Hon såg verkligen fram emot detta i morse så det ska bli skoj att få höra sedan hur hon har haft det.

Igår hade jag besök av två kompisar och deras bebisar. Det var mysigt att de kom över och höll mig sällskap. De hade med sig lunch och det var mycket gott.

1 kommentar:

Sofie sa...

Kul att du gillade receptet. Jag har en lænk pa bloggen "turkisk mat och recept" dær jag da och da brukar uppdatera med nya enkla recept pa turkisk mat som man kan göra hemma æven fast det kanske inte blir samma smak. Men næsta vecka lægger jag upp ett nytt recept igen.
Otroligt söt dotter du har!