söndag 12 juli 2009

Trött

Är nu väldigt trött på dagarna och undrar hur jag ska klara en förlossning om jag är så här trött. Har varit duktig och tagit järntabletterna nu varje dag för att verkligen få upp järnvärdet. Men jag är trött ändå. Har sovit bra i 2 nätter nu och det är skönt att få sova ordentligt. På dagarna ligger jag och vilar ca. 1 timme och sen sitter jag vid datorn en del samt fixar lite saker i hemmet. Men det är samma här om jag gör för mycket så blir jag helt slut och jag vill inte ha så ont i fogarna igen som jag hade i början på förra veckan så lite lugn får jag vara.
Eftersom vi har varit barnfria i helgen så har jag verkligen kunnat vila och bara inte göra något, det har verkligen varit skönt men gud vad jag saknar min lilla prinsessa nu. Det är så otroligt tyst hemma och ingen att prata med heller på dagarna förutom min man som ringer då och då och frågar om något hänt :-) Han vill lika mycket som jag att bebis ska komma nu.

Igår kväll lagade jag en Tacopaj till mig och Johan den blev väldigt god. Recept finns längre ner under rubriken GottiGott. En före bild och en efter bild av pajen.

Inga kommentarer: