söndag 19 augusti 2007

Blodtransfusion

Tis 1 maj 18:51
av Billan27 @ 18:51

Idag var det dags igen för blodtransfusion, S var blek och orkeslös igen samt att hp var lågt. Efter hon hade fått blodet var hon piggare igen. Men vi är tvungna att åka in imorgon igen för hennes peg gör och hennes ena CVK funkar ej samt att hennes Trombocyter är på en låg nivå så hon kan behöva det imorgon också. Vi som hade tänkt komma iväg till Borås Djurpark så himla tråkigt att aldrig få göra något skoj det bara blir sjukhusbesök hela tiden.
Jag är så trött på att göra min dotter illa. Varje dag måste jag göra rent Pegen med en gråtande och skrikande dotter ibland gör min sambo rent också. Jag blir helt slut av allt som vi måste gå igenom och hinner inte skriva här eller ringa till vänner för när kvällen kommer är jag så j_vla trött att jag vill bara va.
Nu ska jag dricka lite kaffe och se ett avsnitt av 24 innan jag går till sängs.

Inga kommentarer: