söndag 19 augusti 2007

Vi ligger inne igen


Fre 13 apr 12:37
av Billan27 @ 12:37

S fick feber i onsdags natt så vi åkte in till sjukhuset på morgonen. Hon hade låga värden så hon fick blod och trombocyter. Efter 2 timmars blodtransfusion kvicknade hon till och blev pigg igen, lillskruttan. Det är så himla skönt att det finns människor som ger blod och trombocyter tänk om det inte fanns det hur skulle det gå för min lilla tjej då??
Igår fick vi en liten permission så vi var hemma några timmar och åt lunch med S faster och farbror. Sen bar det tillbaka till sjukhuset på em och det var så härligt väder ute solen sken och fåglarna kvittrade så underbart med våren S tyckte det var skoj att plocka vitsippor när vi gick från bilen ner till sjukhuset. Hon gick och höll 3 stycken i sin hand och var så stolt
Trodde att vi skulle få åka hem idag eftersom värdena såg bättre ut idag men de vill ha oss inne för att kunna ge penicillin i CVkn och ha koll på S. Men vi har fått permission idag också några fler timmar Härligt Ska ha besök av 2 kompisar nu på em på lite fika. Den ena tjejen bor i USA men är på besök hemma i Sverige så det ska bli skoj att träffa henne det var ett tag sedan nu.
Jätte fint väder ute idag också så vi kan nog sitta ute i uterummet och fika idag mysigt.
Jag är faktiskt lite nere idag det är så mycket som ska göras på S nästa vecka så jag är lite orolig inför detta. Jag känner att jag är nära att börja gråta men försöker att hålla det tillbaka så gott jag kan.
Angående jobbet så ska jag börja jobba 2 dagar i veckan från den 21 maj får hoppas att jag kommer att orka det. Annars så får jag vabba.
Nu ska jag ut och njuta av solen medan S sover.

Inga kommentarer: