tisdag 21 augusti 2007

Kvar på sjukhuset

Sön 17 jun 22:23
av Billan27 @ 22:23

Vi har nu legat 5 veckor på sjukhuset med min lilla skrutta. HOn har varit mycket sjuk och det har tillstöt komplikationer. Men hon mår bättre nu så jag bara hoppas att allt kommer att gå åt rätt håll så vi får komma hem snart.
Det har hänt jätte mycket på dessa 5 veckor, jag är helt slut och trött på allt. Jag önskar att allt detta bara var en dröm som jag kunde vakna upp ifrån och jag kunde få tillbaka min pigga lilla dotter på 1 1/2 år. Men livet är orättvist ibland och det som aldrig trodde skulle hända en själv hände. Vi tar en dag i taget för mer vågar man inte.
Min dotter vill inte vara kvar på sjukhuset längre hon skriker när sjukhuspersonalen ska ge henne medicin eller väga henne m.m. jag förstår henne jag skulle vara så glad jag heller. Men hade det inte funnits sjukhus då han min dotter inte funnits idag och hade det inte funnits så underbar människor som ger blod, trombocyter och blodplasma hade min dotter inte funnits heller. Jag är så tacksam för att jag bor i Sverige och att det finns hjälp att få när man behöver den. Men sen att den inte alltid funkar som man vill är en annan sak.
Midsommar på sjukhuset var något som vi inte trodde skulle bli av men så blir det tyvärr. Ska köpa med mig lite snittblommor och göra en fin krans till min söta lilla dotter som är helt underbar och så himla stark.
Det får vara allt för idag.

Inga kommentarer: