söndag 19 augusti 2007

Kampen mot cancern (kopierat från annan blogg)

Skriva dagbok kanske kan göra detta året lättare för mig!

av Billan27 @ 13:02

Kom på att jag behöver nog skriva av mig om det vi kommer att vara med om under detta året. Det har ju kommit som en chock för oss att våran dotter har fått cancer dvs hjärntumör. S har alltid varit så frisk och glad liten tjej så detta besked att våran lilla prinsessa hade en elakartad hjärntumör kom som en blixt från klar himmel.

Imorgon ska vi in till sjukhuset och då ska hon opereras igen. De ska sätta in 2 saker en i huvudet och en på bröstet. Kommer nog lära mig vad dessa saker heter. Men hon ska få cellgift i dessa saker det vet jag.

S är pigg och glad nu. Hon äter ordentligt och springer runt här hemma. Hon har nu vaknat efter ha sovit 2 timmar. Ska ta hand om henne och ge henne lunch.

Inga kommentarer: