söndag 19 augusti 2007

Måndag 19/3

Mån 19 mar 22:22
av Billan27 @ 22:22

Idag har Sibylla varit på bra humör och vi hade farfar över när vi var hemma på permission från sjukhuset. Så han satt barnvakt så jag och sambon kunde komma iväg för att köpa tapeter till huset.
Sen när vi kom hem sov hon. Hon har börjat tappa håret nu det slog till på en gång och nu ramlar det av hur mycket som helst. Klippte av en bit hår idag som jag band ihop med ett fint sidenband, kan vara skoj att ha kvar. Får hoppas att det inte kommer att se allt för hemskt ut när håret är borta. Min lillskrutta utan hår men hon verkar iaf inte bry sig och det är tur att hon inte är så gammal.
I natt sover sambon på sjukhuset med S och jag sover hemma. Ska ta och lägga mig snart. Ska till sjukhuset imorgon bitti och hämta dem så ska vi åka till huset.
Jag hoppas att hennes blodvärden går upp snart så hon får komma hem helt så vi får ha det mysigt i vårat nya hus i helgen då vi flyttar dit.

Inga kommentarer: