söndag 19 augusti 2007

Inte roligt!

Mån 21 maj 22:04
av Billan27 @ 22:04

Nu har jag inte hunnit skriva här på ett tag igen. Svårt att hinna med allt nu när man inte är hemma så ofta.
Skrev förut om att operationen inte blev av den blev av dagen efter. Det gick bra med allt.
Men nu har min dotter fått tillbaka sina stamceller efter sin högdosbehandling och hon mår inte bra. Hon se verkligen sjuk ut nu det är så Jävla hemskt och jag grät när jag satt med henne i min famn idag. Hon har feber och behåller ingen mat. Får hoppas att hon kommer att behålla maten nu eftersom de har dragit ut 100ml slem från hennes magsäck genom pegen.Förvånad Det var helt otroligt va mycket slem det kom ut stackarn. Inte undra på att hon har kräkts om hon har haft så mycket slem där. Men nu hoppas vi att vällingen får stanna där i magen i natt. Hon går ju bara ner i vikt. De väger och mäter hennes midja 2 ggr om dagen på sjukhuset. S ligger isolerad får komma ut i friska luften om hon mår OK. Så igår var vi ute och gick i 2 timmar det var jätte skönt men idag var det inget bra väder och hon mådde inte alls bra så min sambo tog bara en kort promenad.
Ska lägga mig och sova nu för jag ska tillbaka till sjukhuset imorgon bitti vill vara nära min lilla älskling det var jobbigt att åka där ifrån ikväll men hennes pappa sover med henne i natt.

Inga kommentarer: