söndag 19 augusti 2007

Operation avklarad


Tors 19 apr 17:01
av Billan27 @ 17:01

Vi fick inte åka hem efter röntgen de ville ha oss kvar på sjukhuset över natten eftersom operationen skulle bli tidigt på morgonen.

S mår bra efter operationen som gjordes igår. De opererade 4 timmar på henne så nu har hon 3 slangar ur sig Lite jobbigt att se henne med alla slangar. Hon har varit lite skakig på benen idag eftersom de tog ut stamceller från benmärgen så det gör lite ont kroppen efteråt. Men de fick ut massor av stamceller så det var lyckat iaf. En ny cytostatikabehandling startade idag trodde att vi skulle slippa det på en gång men sen tyckte vi att det var skönt att bli av med den på en gång när vi väl är inne på sjukhuset.

Jag ska iväg på möte ikväll och imorgon efter lunch åker jag på ett internat, så sambon får vara själv på sjukhuset med S. Det ska nog gå bra men det känns skönast för mig att vara där också. Vill gärna vara nära min lilla skrutta men samtidigt är det skönt att få lite tid för mig själv.

Inga kommentarer: