torsdag 2 augusti 2007

Kontroll

Vi har varit inne på kontroll på sjukhuset idag. Alla värden såg bra ute förutom att CRPt är högt fortfarande men inte så högt som det har varit det ligger på 40. Min kära dotter blir piggare för varje dag och har ett humör när hon inte får som hon vill.
Vi tog en lunch idag vid Gunnebo Slott så himla mysigt att sitta ute och äta härlig lunchbuffé. Sen slank det ner en bit chokladtårta men det är ju sommar och vi är lediga måste få ha det lite mysigt ibland. Men skruttan som jag kallar min dotter ofta åt inget hon ville inte ens smaka på ägg. Hon åt iaf lite våfflor till frukost. Vi ska börja ge henne lite skonsam välling igen men det börjar vi med imorgon. 5 ml vid 4 tillfällen om dagen ska vi ge välling så får ví se hur hennes mage reagerar på det.
Nu sover hon middag en alldeles för sen middag så jag måste ta och väcka henne snart annars får jag henne aldrig i säng i kväll. Jag börjar bli trött själv och skulle vilja vila men det går inte än får vänta tills det blir dags att sova för natten.
Det är iaf skönt att skruttan är piggare och vill göra lite saker.

Inga kommentarer: