söndag 19 augusti 2007

Min hobby Scrapbooking


Håller på att göra i ordning ett rum till mig där jag kan sitta och scrappa. Det tar lite tid att få till det som man vill ha det. Men det börjar forma till sig åt det hållet som jag vill. Lite hyllor ska upp på väggen sen är det lite andra små saker som ska fixas. Sen ska jag sitta där och scrappa, längtar att få börja med det igen. Har lagt detta på hyllan när Skruttan blev sjuk och när vi flyttade låg allt nerpackat. Men snart kan jag börja och jag tror det blir skönt mentalt för mig.

2 kommentarer:

Erica sa...

Wow, vilken pysselhörna du fått till! Så himla smart med metallsnöret du fäst LOn i. Perfekt för inspiriation ju! Jag hoppas du får tid och orka att scrappa snart. Jag tror absolut att det kan vara bra att skingra tankarna om än för en kort stund. Vet du att det är mässa igen den 15-16 september?
Kram!

Det Ljuva i livet sa...

Åh, vad fint!
Massor av kramar Frida.